Avond dag 2: koorts maar wel het noorderlicht - Reisverslag uit Amersfoort, Nederland van Sabrina Westerlaak - WaarBenJij.nu Avond dag 2: koorts maar wel het noorderlicht - Reisverslag uit Amersfoort, Nederland van Sabrina Westerlaak - WaarBenJij.nu

Avond dag 2: koorts maar wel het noorderlicht

Door: Sabrina

Blijf op de hoogte en volg Sabrina

22 Februari 2018 | Nederland, Amersfoort

Oké mijn plannen om wel de jacuzzi in te gaan waren ietwat optimistisch geloof ik. Het werd mij heel sterk af te raden dit te doen. Mede omdat de wond blijft bloeden door verband en kleding heen..... je kunt wel nagaan hoe dat er dus uitziet, hoe voor gek ik loop en wat mensen wel niet zullen denken (wanneer ik het zelf niet door heb). Ook de schoonmaaksters zullen door het bloed in bed een andere conclusie trekken dan de waarheid is haha. Ook moet je even uit je comfortzone wanneer je kamergenoot, die je twee dagen kent, op je billen, zeg maar een plek waar jezelf niet bij kunt...., zalf moet smeren en moet verbanden. Maargoed. Ze is verpleegkundige en na haar verhalen mag voel ik me iets minder schaamtevol. Ik die maar moeilijk dingen kan accepteren wanneer ik iets anders wil, ligt dus nu in bed. Naast de enorme pijn ook nog koorts (door de pijn). Dus ook de sauna is onverstandig.

Toen ik net bijna sliep, appte mijn groepsgenoten vanuit de jacuzzi dat het noorderlicht zichtbaar was. Dus ik, gedisciplineerd, ging naar buiten. Voor het hotel niets te zien. Dus ik ben doorgelopen. Tot ik me realiseerde dat dit met -28 en dus alleen een sportlegging, trui en jas (en koorts) echt fucking (sorry) koud is. Maar goed, ik was nu al zo ver. Ik ga echt niet terug en (als enige) het noorderlicht missen. Ik ben doorgelopen en inderdaad, bij de jacuzzi aangekomen zag ik het noorderlicht!!!!!!!! Wauw! Net te vaag om vast te kunnen leggen op beeld. Maar ik heb het gezien!!!!!!!!!!!! Vannacht tussen 3 en 6 is de kans nog groter op het noorderlicht. Dus spannend. Nu weer in bed, een eeuwigheid wachten tot ik van deze tocht ben opgewarmd haha. De amaretto helpt hier goed bij. Nou, ik ga even slapen en heb een wekker voor als de groep weer terug is gezet om er nog een gezellig avond van te maken.

Sweet dreams!!!

-xx-

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sabrina

Traveling, it leaves you speechless, then turns you into a storyteller!

Actief sinds 02 Jan. 2018
Verslag gelezen: 206
Totaal aantal bezoekers 7101

Voorgaande reizen:

21 Februari 2018 - 01 Maart 2018

Lapland

17 September 2017 - 21 September 2017

Moskou

17 Juli 2016 - 11 September 2016

Indonesië

Landen bezocht: